lørdag 4. september 2010

Relaxation

I går var jeg og Linn på universitet og spiste middag med en del andre studenter. Siden det var, hva skal jeg si "faddermiddag" så var all maten gratis og det var gratis alkohol. Med andre ord så ble det en del drikke. Etterhvert dro vi til farmasipuben som på forhånd så for meg var like stor som eksempelvis RF på UiO. Men siden det var byggearbeid hadde de pub i kantina istedet, og der var MANGE mennesker. Var skikkelig bra stemning. Skal prøve å ta noen bilder neste gang jeg er der.

Ellers så har nye Kindle 3G med WI-FI kommet ut! Med tanke på at man kan laste ned bøker i pdf på nettet og se de på kindle, eller bare kjøpe en bok gjennom 3G for en billig penge, så frister det veldig å kjøpe den. Vi får se om jeg klarer å motstå fristelsen i løpet av de neste dagene.

"
New Kindle leaves rivals farther back." - New York Times
"
Amazon's newest Kindle is the best ebook-reading device on the market. It's better than the Apple iPad, the Barnes & Noble Nook, the various Sony readers…" - Fast Company
"
Battery life is long enough for space shuttle missions." - Wired
Men nå er det helg og da skal det slappes av! Slappe av og lese bok, akkurat nå holder jeg på med Use of Weapons av Iain M. Banks. Selvfølgelig er det en sci-fi bok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar