søndag 19. september 2010

Oppgaver


Nå er det en stund siden forrige innlegg, mest grunnet at det er mye å gjøre. Blant annet måtte jeg presentere en artikkel forrige onsdag. Den het så mye som: Visualizing Spatiotemporal Dynamics of Multicellular Cell-Cycle Progression. Ganske komplisert biologi artikkel men presentasjonen gikk greit.

Vi har også en oppgave vi skal levere inn. Den går ut på å gjøre beregninger på et C60 molekyl som fungerer som en transistor. Jeg har tenkt til å legge den ut på bloggen etter jeg har levert den, så får se hvordan oppgavene er ihvertfall. For de som har lyst til å bryne seg på oppgaven så ligger den her.

Jeg skal prøve å få tatt noen flere bilder, jeg kan se for meg at det er mer interessant enn å få høre hva slags lekser jeg har. Eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar