tirsdag 7. juni 2011

Eksamen

Nå sitter jeg på biblioteket og leser til eksamen. Dvs jeg leser artikler til to litteratur rapporter jeg skal skrive. Det er egentlig ganske morsomt, en av litteratur rapportene kommer til å omhandle "surface immobilization of aptamers for biosensing".

Fikk vite i går kveld at 4 nye Halo spill kommer til xbox, noe som gjorde meg veldig glad. Spesielt at Halo CE blir gjenskapt i grafikkmotoren til Halo: Reach. Hvis du ikke har hørt om Halo CE så er det det første Halo spillet som ble lansert og er det den beste konsoll skyteren som noensinne har blitt skapt.

Uansett så gleder jeg meg å komme meg hjem til Norge i sommer.

1 kommentar:

  1. The Best 9-Piece Salsa Ever - Titanium Arts
    The titanium fidget spinner Best 9-Piece Salsa Ever. A titanium money clip lot titanium trimmer of the most satisfying salsa comes from the dental implants all-natural recipe. The ford escape titanium flavor of the chili is truly incredible.

    SvarSlett